۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰

«ناگفته» در ایلام به صحنه می‌رود

«ناگفته» در ایلام به صحنه می‌رود

دور سوم تور کنسرت «ناگفته» شهرام ناظری و حافظ ناظری از شهر اصفهان شروع شده و در ادامه این کنسرت در شهر ایلام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دور سوم تور کنسرت «ناگفته» شهرام ناظری و حافظ ناظری از شهر اصفهان آغاز شده و در ادامه اعضای این گروه ششم و هفتم خرداد ماه به شهر تاریخی ایلام سفر خواهند کرد. این در حالی است که تمامی بلیت‌های روز اول کنسرت «ناگفته» پیش از اطلاع‌رسانی رسمی در این شهر پیش فروش شده است.

فروش بلیت‌های کنسرت شب دوم هم از امروز صبح ۴ خردادماه آغاز شده است. این اجراها در سالن قلاویزان شهر ایلام روی صحنه خواهد رفت.

در این کنسرت شهرام ناظری به همراه حافظ ناظری به اجرای قطعاتی از آلبوم «ناگفته» می‌پردازند و برخی از کارهای خاطره‌انگیز شهرام ناظری با تنظیم جدید به مخاطبان ارایه می‌شود. از ویژگی‌های این کنسرت، اجرای مثنوی با شیوه سنتی آن یعنی بداهه‌خوانی است.

پدرام فریوسفی ویولن، میثم مروستی ویولا، امین غفاری ویولا، آتنا اشتیاقی ویولن‌سل، سالار غفاربجویی ویولن‌سل، بابک غسالی عود، فرهاد صفری بم‌باژ، شهریار نظری دف، مهرناز شاه‌محمدی و الهه حیدری گروه کر و سیدامین موسوی مشاور هنری، اعضای گروه «ناگفته» را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 3666504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha